2011. május 27., péntek

RS TAICHI KABÁT (Mondj rá te egy árat!!) - Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Eladó egy fekete színű RS Taichi XXL méretű nyári kabát. Minőségi Japán márka, nem gagyi! A kabát új, 1 alkalommal motoroztam benne!! Hibátlan, sérülés mentes! Inkább a személyes budapesti átvételt javasolnám, de a posta is megoldható. A kabátot 55. 000Ft ért vettem. A bolt ahol vettem ott is ennyiért van. Ha érdekel a kabát, akkor írj üzenetet ide nekem, hogy XY árat gondoltál a kabátért adni.   Ha az ár nekem is megfelelő, akkor átírom az árat és te letudod ütni az általad megadott áron a kabátot.
Jellemzők:
- A Taichi saját fejlesztésű textíliája – nagy szakítószilárdság és kopásállóság
- DuPont CoolMax bélésanyag
- Az alkar és felkar szűkíthető
- Számos helyen 8mm vastagságú ütéselnyelő hab betét (váll, könyék, alkar, mellkas, derék)
- Schoeller Reflex fényvisszaverő anyagok
- Alkaron aprópénz – autópályajegy tartó
- Schoeller Dynatec erősítések
- Derékbőség dupla tépőzárral állítható
- Hátprotektornak zseb kialakítva
- Neoprene betétek csuklónál és a nyaknál
- Erősebb testalkatra igazított fazon


Jelenlegi ára: 55 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-15 03:27
. RS TAICHI KABÁT (Mondj rá te egy árat!!) - Jelenlegi ára: 55 000 Ft