2011. december 28., szerda

Horgászszett - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Eladó 2 horgászbot, 3 orsó és maradék damil.
Horgászbotok:
1. bot
X - Capture Carp Progress:
- 2 részes
- 3lbs
- 3, 60m
- Bojlis botként használtam 4 alkalommal, szép 10+-os halakat fogtam vele.
2. bot
Classix Tele Carp 100:
- Teleszkópos
- 3m
- 60-100g
- Natur kishalas fenekezéshez vettem.
1. orsó
2db Monaco Gulp: (Energo Team)
180m 0, 35mm-es Nevis sensor fluo + 6m 0, 25mm Nevis fonott zsinorral feltöltve mind a kető.
- 60-as
- első, és nyeletőfék
- 2 csapágyas
- pótdob
2. orsó
Winner Carp Runner X:
180m 0, 25mm-es Nevis damillal feltőltve.
- 40-es
- első, és nyeletőfék
- 3 csapágy
- pótdob
Ezekre már nincsen szükségem, részben azért mert kaptam komolyabb szettet, részben azért mert már teljesen bojlis horgászattal foglalkozom. Ezek a botok és orsók fenekezéshez kiválóak, de a bojlis távdobásra (néhol 130-180m is tudni kell dobni) nem alkalmasak (kb. 80m-t tudnak). Kis távolságú bojlizásra jók, használtam őket és nagyhalakat is fogtam velük, de a nagy távolságokat nem érik el.
Az utolsó képen az összes olyan botom, orsóm, rod podom, elektromos kapásjelzőim látható amelyeket el szeretnék adni. Minden darabja sérűlésmentes és csak pár alkalommal lett használva. Bátran ajánlom minden kezdő és haladó horgász számára.
Maradt még 0, 35mm-es Nevis sensor fluo monofil damilom 2x50m, és egy analóg horgászmérlegem. Az aki ezt az aukciót nyeri ezeket ingyen megkapja.


Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-19 13:17
. Horgászszett - Jelenlegi ára: 10 000 Ft